שאלות ותשובות

במידה והינכם עושים זאת בעצמכם יש לפתוח תיק בכל שלושת הרשויות (מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי), לגשת אליהן פיזית (לכל רשות בנפרד), למלא מסמכים ולחכות שישלחו לכם אישור פתיחת תיק.

איתנו זה הרבה יותר פשוט וקל, ממלאים שאלון קצר, שולחים לנו את המסמכים הנדרשים ואנחנו נעשה את כל העבודה מול הרשויות בשבילכם. תוך מספר ימים תקבלו אישור פתיחת תיקים. 

עלות פתיחת תיק כלולה ברישום למסלולים, למי שרוצה לפתוח תיק ללא רישום למסלול חודשי העלות הינה 200 ש”ח + מע”מ.

עליך להירשם באתר שלנו ותוך זמן קצר נציג שלנו יחזור אליך על מנת לתת לך להסבר על התהליך ועל מערכת הנהלת החשבונות הדיגיטלית שלנו.

ממש לא, המערכת תוכננה במיוחד על מנת להקל על המשתמש. כל מה שצריך לניהול העסק קיים במערכת, הפקת חשבוניות מס/קבלות, ניהול ההוצאות בצורה פשוטה וקלה, הפקת דוחות רווחיות ובכלל אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה.

אפשר לעלות את מסמכי ההוצאות שלכם במספר דרכים לנוחיותכם: 

  • דרך צילום בסלולארי –  נכנסים לאפליקציה ולוחצים על לחצן “הוצאות”
  • דרך המחשב – לוחצים על לחצן ה”הוצאות” בתוכנה ונפתח חלון שליחת קובץ
  • באמצעות הוואטסאפ – שולחים הודעת וואטסאפ עם הקובץ למספר- 54-29242440 (אפשר לשלוח רק ממספר הרשום במערכת)
  • באמצעות המייל- חשבוניות שמקבלים כקובץ במייל ניתן להעביר לכתובת: finbot.expenses@gmail.com

כן, זהו אחד היתרונות הבולטים של המערכת שלנו שהיא כוללת את כל הפעולות בחבילה אחת: הפקת חשבוניות וקבלות, קליטת הוצאות בצילום או העברה דרך המחשב, דוחות גבייה, דוחות רווח והפסד און ליין ועוד.

כן, במערכת יש אפשרות להירשם ללא עלות לסליקה בכרטיס אשראי ותוך 48 שעות תוכל לסלוק בכרטיס אשראי. אצלנו מסלול הסליקה הינו בשיטת “לא סלקת לא שילמת”, כלומר אין תשלום חודשי או עלות הקמה. בגין הסליקות שתבצע תשלם עמלה של 1.4%, והכסף ייכנס לחשבונך כל 10 לחודש העוקב.

כן בטח:

  1. עסוק פטור: יכול להוציא חשבון עסקה בעת דרישת התשלום, ובקבלת הכסף הוא יכול לסגור את הדרישת תשלום כנגד קבלה.
  2. עוסק מורשה: יכול להוציא חשבון עסקה או חשבונית מס ובעת קבלת הכסף אם הוצאת חשבון עסקה יש להוציא חשבונית מס/ קבלה, אם הוצאת חשבונית מס יש להוציא קבלה בעת קבלת הכסף. 

הצוות שלנו שמורכב מיועצי מס ורואי חשבון עומד לרשותך חמישה ימים בשבוע בין השעות 09:00 – 18:00 וביום שישי בין השעות 09:00 – 13:00  וישמח לענות על כל שאלה בטלפון או בהודעת ווטסאפ. מעבר לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל והפניות ייענו בשעות הפעילות. 

הצוות שלנו עוקב אחרי הכנסות שלך באופן שוטף. אנחנו נתריע בפניך לפני שתעבור את התקרה ותעבור למסלול עוסק מורשה. לגבי ההתנהלות בתור עוסק מורשה תקבל הסבר מפורט מהצוות שלנו כשיגיע הזמן.

בזמן ההדרכה הראשונית, הצוות שלנו ישלח לך רשימת הוצאות המתאימה לעסק שלך ויעבור איתך עליה באופן מפורט, הכל על מנת למקסם את הרווחים מהעסק שלך.

כן, אנחנו עוקבים אחרי ההוצאות שלך ומוודאים שכל ההוצאות שלך נכנסות למערכת. אם פיספסת הוצאה, נציג שלנו יחזור אליך ויתריע לך על כך.

כן, אנחנו מדווחים עבורך ומשלמים לרשויות: 

חמישה ימים לפני מועד התשלום תקבל מאיתנו התראה באס אם אס עם פירוט. של הסכומים שיש לשלם לרשויות.

התשלום יכול להעשות בהוראת קבע, כרטיס אשראי או שובר תשלום בדואר/ בבנק לפי בחירתך.

כן, אנחנו גם עורכים עבורך תלושי שכר, מדווחים לרשויות עבור העובדים, מעבירים את הנתונים של הוצאות השכר למערכת הנה”ח, ודואגים עבורך לכל מה שקשור בשכר כולל פנסיה לעובדים, חוזי עבודה וכו’. 

השירות כרוך בתוספת תשלום של 25 ₪ בחודש עד ל-2 עובדים, ו-20 ₪ לחודש עבור כל עובד נוסף.

דרך האפליקציה הסלולרית או המחשב ניתן לראות דוחות רווח והפסד, תשלומים עתידיים לרשויות ( מס הכנסה ומע”מ) דוחות גביה, העתקי מסמכים שהוצאו ללקוחות ומסמכי הוצאות שנקלטו במערכת.

במידה ותסיים איתנו את ההתקשרות או תסגור את העסק תוכל עדיין להיכנס ולראות את כל הנתונים.

אם לשני בני הזוג יש עסקים תשלמו 50% עבור העסק השני. 

זה המקום לשאול אותנו שאלות, יש לכם שאלה שלא מופיעה ברשימה, צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם