להגיש דוח שנתי בלי לצאת מהבית ובלי בירוקרטיה.
עונים על מספר שאלות, מצרפים את כל המסמכים במערכת ייעודית, ויש לכם תיק פתוח ברשויות המס.
אין לכם את כל המסמכים? אנחנו נשיג אותם בשבילכם.
מה כולל השירות בדו"ח השנתי:
1. שימוש במערכת להעלאת מסמכים דרך המחשב ו/ או האפליקציה: מעלים את הקבלות שהוצאתם ללקוחות ואת כל ההוצאות שאספתם למערכת.
2. ליווי של רואה חשבון / יועץ מס שיערכו לכם דו"ח רווח והפסד, יבקדו את המסמכים ויערכו לכם תכנון מס שיכול לחסוך לכם הרבה כסף.
3. דיווח לרשויות (מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי): בסוף התהליך תקבלו את הדוחות בהודעת SMS לחתימה דיגיטלית, ואחרי החתימה אנחנו נבצע עבורכם את כל תהליך הרישום במס הכנסה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכורסא.
דו"ח שנתי ב 800 ₪ + מע"מ
על התהליך:
ממלאים פרטים, עונים על שאלון ומצרפים מסמכים.
העלאת מסמכים – אחרי הרישום, נציג שלנו יחזור אליכם ויפתח לכם את המערכת להעלאת מסמכים.
עריכת דוחות ותכנון מס - בשלב זה תקבלו דו"ח רווח והפסד ונציגנו יעדכן אתכם בדבר מסמכים נוספים שיש להגיש לטובת תכונן המס.
עריכת דוחות – בשלב זה תקבלו מאיתנו עדכון בדבר התשלומים שיש לבצע לרשויות המס וההפקדות הנדרשות לפנסיה חובה לעצמאים.
בשלב האחרון תתבצע עריכת הדוחות על ידינו, חתימה דיגיטלית שלכם והגשת הדוחות.
דוח שנתי בקיצור:
דו"ח שנתי הוא מסמך המשקף את פעילותו הפיננסית של נישום בשנת המס, על ידי פירוט כלל הניכויים והזיכויים שלו באותה השנה. הדו"ח כולל פירוט של כלל ההכנסות וההוצאות בשנת המס, לרבות רווחים מנכסים, הפקדות לקרנות, מיסים ששולמו וטפסים נוספים על פי הצורך.
מי צריך להגיש דו"ח לרשויות המס?
• בעל עסק עצמאי, שהוא עוסק מורשה או עוסק פטור במע"מ.
• אדם, שלבדו או יחד עם קרובו מחזיק מעל 10% ממניות חברה.
• מי שהוא בעל הכנסה משכירות שמתקבלת מנכס שאינו דירה למגורים כגון: משרד, חנות, מחסן וכו'.
• עובד שכיר, אשר הכנסותיו ממשכורת הינן מעל 653,000 ש"ח ברוטו בשנה (נכון לשנת 2019).